برگزاری آزمون ها مختلف توسط بوگی بردها

برگزاری آزمون ها مختلف توسط بوگی بردها
تاریخ:
۲۰ آذر ۱۳۹۵

بوگی بورد ها آزمون های FGC را در آینده برگزار می کنند.

آیا تا بحال آزمونی داشته اید که از نوشتن روی کاغذ یا شکسته شدن نوک مداد خسته شده باشید؟خوشبختانه باتوجه به ظهور عصراطلاعات، آزمون های کامپیوتری  بسرعت جایگزین آزمون های سنتی و دفترچه ای کاغذی شده اند که بسیاری از ما از جمله خودم در طول سالهای تحصیلمان دریافت کرده ایم.

جایگزینی کامپیوتر نسبت به دفترچه های کاغذی ضخیم مزایای زیادی دارد.برخی از این مزایا شامل کاهش زمان آزمون دادن و بررسی نمرات ، کاهش تنظیم و اتمام زمان بطور کلی کاهش هزینه ازمون است.یکی از مواردی که حتی در طی افزایش آزمون های کامپیوتری استفاده از مداد و کاغذ یادداشت است.هیچ راهی برای دوری از این آیتم ها وجود ندارد.

برخی آزمون ها بویژه آزمون ریاضی به ابزارهایی برای حل کردن مسئله نیاز دارد.بنابراین کاغذ و قلم نیز در کنار آزمون های کامپیوتری استفاده می شود.اخیرا مرکز آزمون دانشگاه فلوریدا با دریافت یک کمک مالی تبلت هایی که قابل نوشتن روی LCD آنها اند و بوگی بورد نامیده می شوند را مهیا کرده است.

درنهایت،راه حلی برای روش قلم و کاغذ یادداشت سنتی وجود دارد.بوگی بورد یک نواوری جالب است که در مرکز آزمون به ما کمک می کند بسیاری از ابزار کاغذی و قلم را جایگزین کنیم و مزایایی برای دانشگاه فلوریدا دارد.بورد تنها مانند یک کاغذ عمل می کند و شبیه ابزار ویژه ای نیست و حتی نیاز به این نیست که در موقع نوشتن بخواهیم فشار بیشتری را وارد کنیم و واقعا یک دفترچه یادداشت با تکنولوژی پیشرفته است.بوگی بورد دفترچه یادداشتی در اندازه 7*5 است  و یک تخته سیاه کوچک دستی بنظر می رسد.دانش آموزانی که سر جلسه آزمون حاضر می شوند تنها از یک دفترچه یادداشت استفاده می کنند. مزایای این شگفتی تکنولوژی کوچک بسیار اند.

مرکز آزمون هرساله بین 6 تا 8 هزار آزمون را مربوط به دانشگاه ها،GED، آزمون های خروجی، پرستاری و غیره مدیریت می کند.بیشتر این آزمون ها در برخی موارد در طول جلسه به کاغذ و قلم نیاز دارند.بیشتر آزمون دهندگان به بیش از یک برگه نیاز دارند و چون تنها اجازه دارند که یک برگه در زمان آزمون داشته باشند مدام از مراقبانشان می خواهند که برای آنها برگه تهیه کنند.این مشکل در آزمون های کامپیوتری که مرتبط با بوگی بوردها اند حذف شده است.آزمون گیرنده مقدار نامحدودی کاغذ در اختیار دارد و هنگامیکه آزمون دهنده کاملا بوگی بوردش را پر کرد به سادگی دکمه پاک کردن در بالای صفحه نمایش را می زند و  با یک فلش سریع ،صفحه نمایش پاک و برای مسئله بعدی آماده است. 

مشکل دیگری که با استفاده از بوگی بورد از بین رفته  استفاده از مداد راهنما برای آزمون های بسیار است.بوگی برد از یک قلم نرم و تاشو استفاده می کند اما هرچیزی مثل ناخن و در خودکار نیز می تواند برای نوشتن روی بورد مورد استفاده قرار گیرد.قلم یک عمل راحت را برای کاربر فراهم می کند.نگرانی هایی مثل شکستن نوک مداد و تراشیدن آن نیز از بین می رود.بوگی بورد ذهن و تمرکز آزمون دهنده را روی آزمون نگه می دارد و نمی گذارد در مورد مسائلی مثل شکستن  نوک مدادش نگران باشد.با اینکه نگرانی هایی که درمورد کاغذ و قلم وجود دارد کم اهمیت بنظر می رسند  اما این مشکلات کوچک می توانند احساس فشار رادر زمان آزمون بویژه اگر اضطراب آزمون چهره زشتش را نشان دهد افزایش دهند .

در نهایت نه تنها اضطراب دانش آموز کاهش می یابد و تمرکزش افزایش می یابد، کارکنان آزمون نیز از مزایای استفاده از بوردها سود می برند.در اغاز تنظیم آن برای آزمون گرفتن بین 20 تا30 دقیقه برای شارژ، ورود،نرم افزار آزمون گیری اولیه، محل قرار دادن قلم و کاغذ و تمیز کردن محل قرار گیری طول می کشد.فرایند تنظیم نیم ساعت کاهش یافته است، معمولا  بیش از 15 دقیقه برای تنظیم کامل محل آزمون طول نمی کشد.همچنین کارهای روزانه مثل تراشیدن مداد و بریدن کاغذ یادداشت  را کاهش می دهد. همچنین تلاش برای استفاده فعال از بوگی بورد ها مقدار کاغذ و قلمی را که مرکز ازمون بطور سالانه سفارش می دهد و استفاده می کند کاهش می دهد.

تکنولوژی مزایای متعددی در عرصه آزمون گیری به ارمغان آورده و ما دائما آنها را دنبال می کنیم.اینکه آیا ازمون دادن روی کامپیوتر نتایج سریع تری می دهد یا  استفاده از یک تبلت برای نوشتن تمرکز شما را همانظور که آزمون ورودیتان را می دهید حفظ می کند یا نه.ما دائما در حال تلاش برای نواوری و رشد هستیم تا تجارب بهتری را فراهم کنیم و از موفقیت های آینده مطمئن شویم.



 

 

دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
عصر شیشه
 ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

عصر شیشه

شیشه، عجیب‌ترین ماده‌ای است که بشر با آن آشنا شده است و به همین دلیل برخی از صاحب نظران معتقدند که شیشه باید به عنوان چهارمین حالت ماده - در کنار سه حالت دیگر یعنی جامد، مایع، گاز - نام پذیرد. چرا که هیچ ماده دیگری نیست که به این اندازه قوی یا به این اندازه ضعیف، تا این حد زیبا و در عین حال این قدر کاربرد داشته باشد
وایت برد های شیشه ای, وایت برد آینده
 ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

وایت برد های شیشه ای, وایت برد آینده

وایت برد های شیشه ای آینده وایت بردهای شیشه ای به تدریج بازار را قبضه کرده اند و بسیاری از مصرف کنندگان این کالا، آن‌ها را به دلیل سهولت در پاک شوندگی، دوام بالا، ظاهر زیبا و سبکی انتخاب می نمایند.  وایت برد های شیشه ای به سرعت در حال جایگزینی با وایت بردهای سنتی هستند. ...  ادامه مطلب 
چرا کالر برد شیشه ای بخریم ؟
 ۲۱ فروردین ۱۳۹۹

چرا کالر برد شیشه ای بخریم ؟

چرا وایت برد شیشه ای بخریم و چه چیزی آن را متفاوت می کند ؟   تقریبا امروزه همه افراد با منافع استفاده از وایت برد آشنایی دارند،اما احتمالا افرادی هستند که هنوز مطلع نشده اند که نوع متفاوتی از وایت برد ازجنس شیشه وجود دارد که نه تنها تمام قابلیت های وایت بردهای سنتی را دارا هستند بلکه مزایا و ویژگی ...  ادامه مطلب 
نصب  وایت برد شیشه ای (کالر برد) چگونه است ؟
 ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

نصب وایت برد شیشه ای (کالر برد) چگونه است ؟

نصب وایت برد های شیشه ای هوم تک با مشاهده فیلم آموزشی آن و در صورتی که تجربه، وسایل و ابزار آلات مناسب در اختیار داشته باشید بسیار آسان است.   توصیه می گردد حتما از نصاب های مورد تائید شرکت و یا افراد کارآزموده و مجرب استفاده نمائید. در صورتی که درصدد نصب وایت ...  ادامه مطلب 
راههایی برای ایجاد ارتباطات در محیط کار
 ۰۲ فروردین ۱۳۹۹

راههایی برای ایجاد ارتباطات در محیط کار

برقراری ارتباطات مناسب در محیط کار یکی از ابزارهای لازم در جهت موفقیت شغلی ست. ازآنجا که افراد دارای شخصیت و تجربیات متفاوتی هستند، ایجاد ارتباطات مفید می‌تواند دشوار باشد و حتی گاهی به بروز سوءتفاهم منجر شود. محل کار یکی از مکان‌های سخت برای برقرار کردن ارتباطات منطقی با افراد دیگر به ...  ادامه مطلب