اخبار

همکاری هوم تک و وب سایت موفق تکنولایف
۱۸ اسفند ۱۳۹۳

همکاری هوم تک و وب سایت موفق تکنولایف

تکنولایف نامی آشنا برای خریداران محصولات الکترونیکی به ویژه محصولات سونی می باشد.  گروه بازرگانی هوم تک مفتخر است که با همکاری با تکنولایف راهی جدید جهت پیشرفت فروش محصولات اینترنتی داشته باشند. هوم تک به اطلاع مشتریان گرامی خود می رساند که از هم اکنون می توانند محصولات هوم تک را در وب سایت تکنولایف نیز مشاهده و خریداری نمایند. ادامه مطلب »
LARIX «لاریکس» و ADELA «آدلا»جدید ترین محصولات هوم تک روانه بازار گردید
۰۶ بهمن ۱۳۹۳

LARIX «لاریکس» و ADELA «آدلا»جدید ترین محصولات هوم تک روانه بازار گردید

گروه بازرگانی هوم تک با بکارگیری تجربیات فنی چندین ساله در زمینه ساخت و تولید میزهای ال سی دی  و با در نظر گرفتن این امر که امروزه طراحی میز ال سی دی با حساسیت و سلیقه های بسیار متفاوت و ایده آلی روبروست، اینک دو محصول جدید خود را با نام های «لاریکس» و« آدلا» به بازار معرفی می نماید. هوم تک همواره در صدد است تا با استفاده از برترین مدلهای روز دنیا و با در نظر گرفتن کیفیت، زیبایی و تنوع در تولید میزهای ال سی دی مطلوب نظر و مورد پسند مشتریان خود باشد. ادامه مطلب »
دریافت نمایندگی B.B.PAW تبلت مخصوص کودکان
۰۳ دی ۱۳۹۳

دریافت نمایندگی B.B.PAW تبلت مخصوص کودکان

گروه بازرگانی هوم تک با هدف واردات محصولات جدید در عرصه فن آوری اطلاعات، موفق به دریافت نمایندگی شرکت بی بی پا( B.B.PAW) از کشور هنگ کنگ گردید. بی بی پا یک تبلت آموزشی مخصوص کودکان می باشد که با بهره گیری از سیستم عامل اندروید، فن آوری تولید تبلت بسیار پیشرفته ، برنامه نویسان مجرب و مشاورین عالی آموزشی به عنوان یک سیستم کامل آموزشی به دنیا معرفی و عرضه شده است.  شرکت هوم تک اولین و تنها نماینده رسمی این محصول در کشور ایران می باشد. ادامه مطلب »
VENOUS «ونوس» طرحی نو، شیک و زیبا
۱۱ شهریور ۱۳۹۳

VENOUS «ونوس» طرحی نو، شیک و زیبا

venous (ونوس) سرآغاز فصلی تازه در تولیدات داخلی هوم تک بزودی در بازار  شرکت هوم تک از هم اکنون محصول جدید خود را با نام ونوس به بازار معرفی می نماید هوم تک مصمم است با به کارگیری تجربیـات فنـی چندین سالـه، ضمن تامین سلیقه های مختلف، کیفیت، دوام، استحکام و زیبایی را به مشتریان خود هدیه نماید. لازم به ذکر است کلیـه محصولات هوم تک  از مواد اولیه مرغوب و در شرایط کنـتـرل شده،‌ به بهترین نحو ممکـن تولید شده اند و همین امر به ما اجازه می دهد تا محصولات خود را با ضمانت ارائـه کنیم تا شما خریـدار محترم نیز با خرید خود لذت و آرامش را تجربه نمایید.   ادامه مطلب »
GLORIA «گلوریا» محصولی جدید از هوم تک
۰۳ شهریور ۱۳۹۳

GLORIA «گلوریا» محصولی جدید از هوم تک

گروه بازرگانی هوم تک در راستای تغییر و نوآوری در محصولات تولیدی خود، با تلاش و همکاری قسمت طراحی و R&D موفق گردید محصولی جدید به نام  (گلوریا)  GLORIA را با طراحی جدید و ظاهـری زیبا و متناسب با زندگی مـدرن شما، به بازار عرضه نماید. از آنجا که ظرفیت تولیدی این شرکت توان ارائه زیباترین و مدرن ترین مدلهای میز LCD را با بهره گیری از طرحهای روز دنیا دارد و با توجه به استقبال خوبی که از این مدل به عمل آمده، هوم تک مصمم است با تولید محصولات تک و منحصر بفرد از جدیدترین ژورنال های دنیا، رضایت مندی مشتریان خود را همواره حفظ نماید. ادامه مطلب »
اخذ نمایندگی بوگی بورد در ایران
۰۲ شهریور ۱۳۹۳

اخذ نمایندگی بوگی بورد در ایران

شرکت هوم تک آوازه موفق به ثبت و اخذ نمایندگی فروش بوگی بورد از شرکت کنت (KENT) در ایران گردید شرکت هوم تک آوازه با هدف گسترش فعالیت و همکاری و زمینه سازی برای سرمایه گذاری شرکتهای خارجی در ایران و انتقال دانش فنی و فن آوری، پس از تلاشهای پیگیر و ارائه مدارک معتبر در زمینه فعالیتها، سوابق کاری، بازرگانی و فروش، موفق به دریافت و ثبت نمایندگی فروش محصولات بوگی بورد از شرکت کنت (KENT) آمریکایی گردید.امید که این همکاری گامی باشد در جهت رشد و توسعه اقتصادی  کشور. ادامه مطلب »
شبکه خبری NBC : استفاده از اپلیکیشن ها و وسایل الکترونیکی به جای کاغذ برای دانش آموزان
۰۲ شهریور ۱۳۹۳

شبکه خبری NBC : استفاده از اپلیکیشن ها و وسایل الکترونیکی به جای کاغذ برای دانش آموزان

دانش آموزان درسخوان و سختکوش معمولا با مدادی پشت گوش شناسایی می شوند،اما امروزه دانش آموزان با استفاده ازتلفن های هوشممند و تبلت ها کارهای گروهی مدرسه و ارائه مطالب درسی را هماهنگ می کنند و انجام می دهند. شبکه خبری NBC تعدادی از ابزار و وسایل الکترونیکی و همچنین برنامه های کاربردی تلفن های همراه را معرفی کرده است که یکی از آنها بوگی برد است. اگر دوست دارید نت بردارید حتما بوگی برد را امتحان کنید.شما با یک قلم روی این وسیله الکترونیکی می نویسید که بسیار متفاوت است با قلم هایی که روی تبلت ها استفاده می شوند.این وسیله دقیقا به شما حس نوشتن روی کاغذ را می دهد.همچنین شما می توانید نوشته ها و طرح های خود را به راحتی به تلفن همراه یا کامپیوتر خود منتقل کنید. این خبر مربوط به بوگی برد Sync 9.7  میباشد. ادامه مطلب »
با کمک بوگی برد کاغذ را کنار بگذاریم
۰۲ شهریور ۱۳۹۳

با کمک بوگی برد کاغذ را کنار بگذاریم

جک والن در وب سایت www.techrepublic.com  درباره بوگی برد اینطور نوشته است: همیشه فکر می کردم که ابزارهای اندرویدی یک راه ساده تر برای نت برداری نیاز دارند. فشار دادن یا لمس دکمه های کوچک کار راحتی در جلسات و کلاس نیست،برخی از ابزراها به شما امکان نوشتن با یک قلم را می دهند اما آنها نیز به اندازه کافی کارآمد و راحت نیستند . من بوگی برد Sync 9.7  را امتحان کردم.اسباب بازیهای دهه 80 را بیاد بیاورید که روی یک صفحه طرحی می کشیدید و توسط یک صفحه پلاستیکی آن را پاک می کردید،بوگی برد چیزی شبیه به آن است اما با یک ترکیب اندرویدی. با این وسیله شما می توانید به راحتی بنویسید یا طراحی کنید و با فشار دادن یک دکمه به راحتی طرح و نوشته خود را به تلفن همراه یا کامپیوتر خود منتقل کنید.با فرمت PDF می توانید فایل های خود را ذخیره کنید و به راحتی با فشردن یک دکمه آنها را از صفحه نمایش پاک کنید. ادامه مطلب »
کسب نماد اعتماد الکترونیکی
۲۰ خرداد ۱۳۹۳

کسب نماد اعتماد الکترونیکی

گروه بازرگانی هوم تک به اطلاع کلیه مشتریان و بازدیدکنندگان محترم سایت می رساند که در تاریخ 93/3/18 این شرکت موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت گردیده است. هوم تک گروپ تمامی تلاش خود را در جلب اعتماد و اطمینان خاطر مشتریان و کاربران سایت به کار خواهد گرفت. اعتماد شما باعث افتخار و دلگرمی ما می باشد. ادامه مطلب »